👉 Záruka bezpečného odoslania a reklamácií bez debát 👈

FAQ

Prečo je minimálna objednávka za 650,- Kč

Minimálny limit objednávky sme zaviedli, pretože preprava z Holandska je pre nás nákladná a logisticky náročná. Vďaka tomu môžeme zaistiť, že vám dodáme len to najlepšie a zároveň si udržíme dostupné ceny.

Odkiaľ pochádzajú vaši pestovatelia?

Naši pestovatelia pestujú izbové rastliny v Holandsku, srdci rastlín, kde vo svojich špeciálnych skleníkoch majú tie najlepšie technológie a podmienky na ich rast.

Ako presne minimalizujete dopravné trasy?

Obvykle musí rastlina do centrálneho skladu, kde sa rastliny presúvajú do kamiónov, ďalej do veľkoskladov v Česku, potom do obchodov a až potom za vami. Medzitým zažívajú stres z presunov, rôznych svetelných podmienok a taktiež z teplotných rozdielov. U nás na to ideme inak. Rastliny cestujú od pestovateľa rovno za vami.

Čo ak potrebujem zmeniť alebo zrušiť svoju objednávku?

Pokiaľ chcete objednávku zmeniť alebo zrušiť, kontaktujte nás čo najskôr na adrese info@dmp.cz . Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme vašu žiadosť spracovali. Odpovieme vám do 24 hodín.

Prečo mi nejde uplatniť zľavový kód?

Zľavové kódy platia iba na nezľavnené produkty. Zľavové kupóny z newslettera sa nevzťahujú na rastliny priamo od pestovateľov, darčekové poukazy, workshopy, kokedamy a predplatné rastlín.

Čo ak potrebujem zmeniť svoju dodaciu adresu?

Kontaktujte nás čo najskôr na adrese info@dmp.cz . Urobíme, čo bude v našich silách, aby sme vašu žiadosť spracovali.

Čo ak chcem urobiť väčšiu objednávku?

Pokiaľ chcete objednať rastliny pre svoj podnik alebo zvláštnu príležitosť (viac ako 10 rastlín), kontaktujte nás na info@dmp.cz

Ako dlho trvá dodanie rastlín?

Doručenie rastlín z Holandska trvá približne 3-5 pracovných dní.

Koľko stojí doručenie?

Doručenie na adresu kuriérom PPL 7 €.
Doručenie na výdajné miesto Zásielkovne 5 €.
Doručenie na adresu kuriérom po Prahe 129 Kč
Expresné doručenie kuriérom po Prahe 299 Kč

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Zaplatiť môžete platobnou kartou, bankovým prevodom, dobierkou, cez Pay Pal alebo v hotovosti v kamennej predajni.

Ako obdržím svoju faktúru?

Šetríme lesy, preto faktúru netlačíme a zašleme vám ju e-mailom.

Je možný osobný odber?

V tejto chvíli nie je osobný odber z technických dôvodov možný.

Prečo mi nejde v ponuke dopravy vybrať Zásielkovňa?

V objednávke máte najskôr príliš veľkú rastlinu alebo príliš ťažký kvetináč pre rozmery Zásielkovne.

Čo keď chcem poslať rastlinu ako darček?

Žiadny problém. Faktúru dostanete vy a obdarovanému doručíme zelené prekvapenie. Pridať môžeme aj ručne písaný odkaz podľa vášho priania.

Kedy budú vypredané rastliny opäť skladom?

Všetko záleží na pestovateľoch a ich dostupnosti. Pokiaľ rastliny nie sú skladom, čakáme až vyrastú ďalšie do požadovaných veľkostí.

Ako balíte rastliny?

Izbovky sú balené do špeciálnych kartónových boxov, ktoré sú vyvinuté priamo na odosielanie živých rastlín. Rastlina má tak najlepšiu možnú ochranu a je pripravená na akúkoľvek cestu po celý rok.

Prečo sa ceny na e-shope menia?

Naše ceny sa menia podľa cenníkov našich dodávateľov, pokiaľ sa nám podarí zohnať rastlinu za lacnejšiu cenu, čiastky znižujeme a naopak, ak je nákupná cena príliš vysoká, musíme aj my cenu rastlín navýšiť.

Zatiaľ mi žiadna rastlinka neprežila. Ako mi s tým pomôžete?

Pri každej rastline nájdete základné informácie. Dozviete sa nielen aké podmienky preferuje, ale aj ako často ju zalievať. Tiež sa na nás môžete kedykoľvek obrátiť na info@dmp.cz a my vám poradíme. Tiež vám odporúčame vyfiltrovať si kategóriu "pre začiatočníkov". Nájdete v nej rastlinky, ktoré prežijú skoro všetko.

Musím rastlinu presádzať?

Odporúčame ju 14 dní po zakúpení presadiť. Skrátka, až si u vás zvykne.

Čo hľadáte?

Košík